دستگاه فوم بتن تک فاز AR-B1

لیست لوازم دستگاه فوم بتن صادراتی و پیشرفته تک فازمدلAR-B1 شرکت ماشین سازی آریافوم بتن
بهترین دستگاه برای استفاده برای پروژه های مسکونی شهری و پروژه های بزرگ
با توان تولید ۷۰ الی ۷۵ متر مکعب در یک شیفت کاری

مشخصات دستگاه

توان تولیدی

۷۰ الی ۷۵ متر مکعب در 8 ساعت

ارتفاع بتن ریزی

۳۵ متر

برق موردنیاز

تکفاز ۲۵ امپر خانگی

اطلاعات میکسر

حجم ۱ الی ۱٫۵ متر مکعب
موتور ۵٫۵ اسب زیمنس آلمان
گیربکس CEW-AMG درجه یک با یک سال گارانتی
اینورتور

پمپ بتن

نوع منوپمپ
موتور ۷٫۵ اسب آلمانی با گیر بکس
اینورتور ۷٫۵ اسب LGکره

اطلاعات اسکرو یا بالابر سیمان

اسکرو ۶ اینچ با موتور۵٫۵ اسب زیمنس آلمان

تجهیزات برقی

لوازم و شیر آلات درجه یک
تابلو برق مدل پیانویی با قطعات درجه یک

فوم ژنراتور

  1. سیستم فوم دهی لنسر بزرگ ، اتومات مخزنی۵۰۰ لیتر فوم در دقیقه
    کمپرسور باد ۳۵۰ لیتری با موتور ۵/۵ اسب زیمنس آلمان

اطلاعات شاسی

مدل ۳ چرخ ، چرخ جلو قابل باز شدن در زمان یدک
توپیها نیسانی

گارانتی 6 ماهه

 شما به یک دستگاه با کیفیت و قابل اعتماد دسترسی پیدا کرده‌اید. گارانتی شش ماهه ما شامل تعمیرات و تعویض قطعات دستگاه در صورت بروز هر گونه خرابی در طول شش ماه از تاریخ خرید محصول است.

آموزش و راه اندازی

آموزش و راه اندازی کامل دستگاه در محل خریدار، انتقال دانش فنی وتجربیات اجراء، آموزش تولید محصول باکیفیت A و مقاومت بالا در شرایط و اب وهوای مختلف و همچنین در اختیار قرار دادن شیت های آزمایشگاهی شرکت

معرفی اجمالی

مدل  AR-B1  یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های فوم بتن تک فاز در کشور می‌باشد. همه تجهیزات و قطعات این دستگاه فوم بتن  از بهترین کارایی و کیفیت و آخرین دستاوردها بوده تمام موتورهای دستگاه فوم بتن تک فاز  زیمنس اصل می‌باشد، قسمت برق و تابلو برق دراین دستگاه از قطعات کره ای ال جی  که خاصیت ضد اب و ضد رطوبت دارند استفاده‌ شده است. تمام الکتروموتورهای دستگاه فوم بتن  b1  سه فاز می‌باشد اما طراحی این دستگاه فوم بتن  به نحوی است که با برق تک فاز  به‌راحتی کار می کند  این  امر باعث  می‌شود  دستگاه در زیر فشار  کم نیاورده و استهلاک دستگاه نسبت به  دستگاه‌های فوم بتن مشابه  به مقدار قابل‌ توجه کاهش یابد. ساخت این نوع دستگاه فوم بتن به لحاظ کیفیت توانسته رقیب دستگاه‌های فوم بتن اروپایی و روسی در کشورهای همسایه ایران باشد . بدنه و شاسی دستگاه  فوم بتن  علاوه بر مقاومت بسیار زیاد  طوری طراحی شده است  است که می‌تواند زیر پیلوت ساختمان  به‌راحتی قرار گیرد و احتیاج نباشد کارفرما سیمان را تا محل کار دستگاه توسط کارگر انتقال دهد این‌ها تنها قسمتی از نقاط قوت دستگاه فوم بتن مدل  AR-B1 است که مختصر ذکرشد.

با کیفیت ترین سیستم فوم رسانی و استفاده ۱۰۰%  از فوم

عمل آوری استاندارد بدون حباب شکنی و افت.

قدرت بالای گیربکس در  میکسر دستگاه فوم بتن بدون لرزش و صدا 

عدم کاهش حجم  فوم بتن در میکسر زمان هم زدن

جلوگیری نشتی  سیمان و بتن به بلبرینگها و قفل نشدن میکسر و پمپ و کاسه نمدها توسط نخ سانیک 

منو پمپ قدرتمند بدون صدا و لرزش و تنش که فوم بتن را به‌راحتی پمپ نماید و کاهش حجم در فوم بتن نداشته باشد

شاسی و بدنه مقاوم با جوشکاری  استاندارد

کنترل محافظ جان در سیستم تابلو برق برای اتصالی های ناگهانی

سیستم قطع فوری زمان خطر

تایمرینگ اتوماتیک بارگیری اب و فوم

طراحی خاص و منحصربه‌ فرد دستگاه فوم بتن که باعث میشود دسترسی به تمام  تجهیزات و قطعات  به راحتی میسر باشد و در صورت سرویس یا تعویض قطعات ، اپراتور قطعات را به‌راحتی باز و بسته و احتیاج به فرزکاری یا جوشکاری در زمان باز و بست نباشد.

این دســتــگاه مورد نظر شما هست؟

واحد فروش و مشاوره شرکت آریا فوم بتن آماده ارائه خدمات می باشد...

دستگاه های فوم بتن

اطلاعاتی برای نمایش موجود نمی باشد!

شرکت آریا فوم بتن

با بیش از نیم قرن تجربه در تولید دستگاه فوم بتن، شرکت ما به عنوان یکی از پیشروهای بازار جهانی این صنعت شناخته شده است. با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و مواد با کیفیت بالا، ما به تولید دستگاه های فوم بتن با عملکرد بالا و قابل اعتماد می پردازیم. هدف ما ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان است و در این راه، تلاش می کنیم تا با بهبود کیفیت و ارتقای فناوری، همیشه در صدر صنعت باشیم.

با توجه به تجربه و تخصص ما در صنعت فوم بتن، ما قادر به صادرات به کشور های حوضه خلیج فارس هستیم. همچنین، ما دارای اعتبار بین المللی هستیم و محصولات ما با استانداردهای بین المللی سازگاری دارند. به علاوه، ما به دنبال ارائه خدمات پس از فروش بهتر هستیم تا مشتریان خود را راضی نگه داریم و روابط بلند مدت با آنها برقرار کنیم.

ما به عنوان یک شرکت با تجربه در صنعت فوم بتن، به دنبال ارائه بهترین محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستیم. با تلاش برای بهبود روش های تولید و استفاده از مواد با کیفیت، ما قادر به ارائه محصولات با بیشترین بازدهی و کمترین هزینه هستیم. با خرید از ما، شما می توانید از قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات ما بهره مند شوید و به رضایت خود برسید.

ما با تلاش برای بهبود کیفیت و ارتقای فناوری، به مشتریان خود دستگاه های فوم بتن با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهیم. هدف ما ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان است.

ثبت درخواست