دستگاه فوم بتن سه فاز AR-F1

لیست لوازم و قیمت دستگاه پرتابل مدلAR- F1 شرکت ماشین سازی آریا فوم بتن با توان تولید ۷۰ متر مکعب در یک شیفت

سه فاز مدل AR-F1

مشخصات دستگاه

توان تولیدی

۷۰ متر مکعب در 8 ساعت

ارتفاع بتن ریزی

ارتفاع بتن ریزی ۳۰ الی ۴۰ متر

برق موردنیاز

سه فاز ۲۵ آمپر

اطلاعات میکسر

حجم ۱٫۲ الی ۱٫۵متر مکعب
موتور ۷٫۵ اسب موتوژن
گیربکس CEW-AMG درجه یک با ۱ سال گارانتی
اینورتور ندارد

پمپ بتن

نوع منوپمپ
موتور ۲۰ اسب موتوژن
ارتفاع بتن ریزی ۳۰ الی ۴۰ متر
اینورتور ندارد

اطلاعات اسکرو یا بالابر سیمان

۶ اینچ با موتور ۵/۵ موتوژن

تجهیزات برقی

لوازم و شیر الات درجه یک
تابلو برق مدل پیانویی با قطعات درجه یک

فوم ژنراتور

سیستم فوم دهی اتومات مخزنی، ۵۰۰ لیتر فوم در دقیقه
کمپرسور باد ۷۵۰ لیتری با موتور ۵/۵ اسب موتوژن

اطلاعات شاسی

مدل چهار چرخ اکسلی
سیستم گردش فرمان سیبک دار یا ماشینی
توپیها نیسانی

لوازم جانبی

شیلنگ سیم دار درجه یک 
جعبه ابزار لوازم مورد نیاز
پمپ کفکش ۲ اینچ

گارانتی 6 ماهه

 شما به یک دستگاه با کیفیت و قابل اعتماد دسترسی پیدا کرده‌اید. گارانتی شش ماهه ما شامل تعمیرات و تعویض قطعات دستگاه در صورت بروز هر گونه خرابی در طول شش ماه از تاریخ خرید محصول است.

آموزش و راه اندازی

آموزش و راه اندازی کامل دستگاه در محل خریدار، انتقال دانش فنی وتجربیات اجراء، آموزش تولید محصول باکیفیت A و مقاومت بالا در شرایط و اب وهوای مختلف و همچنین در اختیار قرار دادن شیت های آزمایشگاهی شرکت

معرفی اجمالی

دستگاه فوم بتن  AR-F1  به لحاظ شاسی بدنه و ۸۰ در صد قطعات همانند دستگاه‌های   فوم بتن  مدل AR-F3 همانند  AR-F2  می‌باشد، اما این دستگاه به لحاظ قیمت نسبت به مدل‌های  سه فاز پایین‌تر می‌باشد . استفاده از قطعات درجه ‌دو یا الکتروموتورهای موتوژن یا چینی و نداشتن اینورتور در قسمت میکسر باعث شده قیمت این دستگاه نسبت به  مدلهای  مشابه خود ۱۵% پایین‌تر باشد.

با توجه به اینکه بعضی از قطعات درجه‌دو در این دستگاه به‌کاررفته است اما گارانتی این دستگاه با دیگر دستگاه‌های فوم بتن شرکت تفاوت ندارد.

این دســتــگاه مورد نظر شما هست؟

واحد فروش و مشاوره شرکت آریا فوم بتن آماده ارائه خدمات می باشد...

دستگاه های فوم بتن

اطلاعاتی برای نمایش موجود نمی باشد!

شرکت آریا فوم بتن

با بیش از نیم قرن تجربه در تولید دستگاه فوم بتن، شرکت ما به عنوان یکی از پیشروهای بازار جهانی این صنعت شناخته شده است. با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و مواد با کیفیت بالا، ما به تولید دستگاه های فوم بتن با عملکرد بالا و قابل اعتماد می پردازیم. هدف ما ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان است و در این راه، تلاش می کنیم تا با بهبود کیفیت و ارتقای فناوری، همیشه در صدر صنعت باشیم.

با توجه به تجربه و تخصص ما در صنعت فوم بتن، ما قادر به صادرات به کشور های حوضه خلیج فارس هستیم. همچنین، ما دارای اعتبار بین المللی هستیم و محصولات ما با استانداردهای بین المللی سازگاری دارند. به علاوه، ما به دنبال ارائه خدمات پس از فروش بهتر هستیم تا مشتریان خود را راضی نگه داریم و روابط بلند مدت با آنها برقرار کنیم.

ما به عنوان یک شرکت با تجربه در صنعت فوم بتن، به دنبال ارائه بهترین محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستیم. با تلاش برای بهبود روش های تولید و استفاده از مواد با کیفیت، ما قادر به ارائه محصولات با بیشترین بازدهی و کمترین هزینه هستیم. با خرید از ما، شما می توانید از قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات ما بهره مند شوید و به رضایت خود برسید.

ما با تلاش برای بهبود کیفیت و ارتقای فناوری، به مشتریان خود دستگاه های فوم بتن با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهیم. هدف ما ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان است.

ثبت درخواست