۱

از آنجا که فوم بتن تولید شده توسط دستگاه فوم بتن تکفاز ، هزینه های تولید نسبتا پایین تری نسبت به دستگاه های فوم بتن سه فاز دارد لذا مجریان فوم بتن و انبوه سازان نسبت به تهیه دستگاه فوم بتن تکفاز اقبال بیشتری نشان داده اند .

آریافوم بتن در سال ۱۳۹۲ و در راستای برآورده ساختن نیاز آن دسته از پیمانکاران و انبوه سازانی که نیازمند دستگاه فوم بتن مداوم باقیمت مناسب و با کیفیت بالا می باشند دستگاه فوم بتن continuous را به بازار عرضه نمود .

این دستگاه فوم بتن به دلیل دارا بودن قابلیت های منحصر به فرد خود به سرعت به یکی از محبوب ترین ماشین آلات تولید بتن سبک در ایران تبدیل گردید . ویژگی هایی از قبیل : قیمت استثنایی ، سرعت تولید بالا ، امکان جابجایی فوق العاده آسان توسط وانت پیکان ، و نیاز به حداقل نیروی کارگری و …

شاید بتوان برجسته ترین قابلیت این دستگاه فوم بتن مداوم  را تولید بی وقفه و پیوسته بتن فوم با مصرف بسیار پایین فوم و بصورت کاملا یکنواخت و بدون اتلاف وقت به کمک ۳نیروی کارگری عنوان نمود .

همچنین تغییرات وزنی و ابعادی این ماشین و طراحی صنعتی منحصر به فرد آن ، این دستگاه فوم بتنرا به مناسب ترین دستگاه فوم بتنبرای اجرای پروژه های شهری  که احتیاج به ظرفیت بالا دارند با دسترسی های سخت و همچنین پروژه های بلند مرتبه نموده است به نحوی که شما به راحتی قادر خواهید بود با انتقال ماشین به نزدیکترین محل اجرای بتن فوم ، بسیاری از هزینه های تولید و اجرای فوم بتن را کاهش دهید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنیدستگاه فوم بتن مداوم و قیمت لطفا از قسمت لیست قیمت اقدام نموده و یا با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب اخیر

اسیاب AAC هبلکس

فوم بتن

دستگاه فوم بتن تکفاز بادی

boloksabok

فوم بتن و کاربردهای آن

fombeton

الیاف پلی پروپیلن یا الیاف PPچیست ؟

الیاف پلی پروپیلن یا الیاف PPچیست ؟

فوم بتن

فوم بتن