دستگاه فوم بتن تک فاز AR-V2

لیست لوازم و مشخصات دستگاه پرتابل تحت فشار (بادی) تک فاز مدل AR- V2 شرکت ماشین سازی آریا فوم بتن با توان تولید ۴۵ الی ۵۰ متر مکعب در یک شیفت -  قابل استفاده برای پروژه های مسکونی شهری 

مشخصات دستگاه

توان تولیدی

۴۵ الی ۵۰ متر مکعب

ارتفاع بتن ریزی

25 متر مکعب در 8 ساعت (قابل افزایش)

برق موردنیاز

تکفاز ۲۵ آمپر خانگی

اطلاعات میکسر

حجم ۱ متر مکعب
موتور زیمنس آلمان
گیربکس CEW-AMG درجه یک با یک سال گارانتی
اینورتور  LG کره

پمپ بتن

نوع پمپ تحت فشار

اطلاعات اسکرو یا بالابر سیمان

اسکرو ۵ اینچ با موتور زیمنس آلمان

تجهیزات برقی

لوازم و شیر آلات درجه یک
تابلو برق دو عدد با اینورتر و قطعات درجه یک

فوم ژنراتور

پمپی مداوم ، ۵۰۰ لیتر  فوم در دقیقه
۲ عدد سیلندر باد ۳۵۰ لیتری، ۲ مخزن ۲۵۰ لیتری
دو عدد موتور ۳ اسب تکفاز

اطلاعات شاسی

مدل ۳ چرخ ، چرخ جلو قابل باز شدن در زمان یدک
توپیها نیسانی

لوازم جانبی

شیلنگ سیم دار درجه یک ۵۰ متر
جعبه ابزار
پمپ کفکش ۲ اینچ

گارانتی 6 ماهه

 شما به یک دستگاه با کیفیت و قابل اعتماد دسترسی پیدا کرده‌اید. گارانتی شش ماهه ما شامل تعمیرات و تعویض قطعات دستگاه در صورت بروز هر گونه خرابی در طول شش ماه از تاریخ خرید محصول است.

آموزش و راه اندازی

آموزش و راه اندازی کامل دستگاه در محل خریدار، انتقال دانش فنی وتجربیات اجراء، آموزش تولید محصول باکیفیت A و مقاومت بالا در شرایط و اب وهوای مختلف و همچنین در اختیار قرار دادن شیت های آزمایشگاهی شرکت

معرفی اجمالی

V2 یکی از کارآمدترین دستگاه‌های فوم بتن ساخت شرکت آریا می‌باشد. این دستگاه به لحاظ کیفیت قطعات و لوازم استفاده‌شده یکی از بهترین و کارآمدترین دستگاه‌های کم استهلاک مجموعه آریا می‌باشد .قیمت مناسب ،کارایی فوق‌العاده و قطعات درجه‌یک V2 را جزو یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های شرکت قرار داده است .

سیلندر باد قوی با دو عدد کمپرسور و دو عدد موتور، میکسر تحت‌فشار فوق‌العاده بدون افت و حباب شکنی در زمان میکس همچنین دو عدد تابلو برق از دیگر نقاط قوت این دستگاه می‌باشد.

شاسی این دستگاه علاوه بر مقاومت بالا بسیار دقیق ساخته‌شده است . ارتفاع پایین, بازو بست و سرویس راحت تمام قطعات نصب‌شده روی شاسی / حمل‌ونقل آسان

این دســتــگاه مورد نظر شما هست؟

واحد فروش و مشاوره شرکت آریا فوم بتن آماده ارائه خدمات می باشد...

دستگاه های فوم بتن

اطلاعاتی برای نمایش موجود نمی باشد!

شرکت آریا فوم بتن

با بیش از نیم قرن تجربه در تولید دستگاه فوم بتن، شرکت ما به عنوان یکی از پیشروهای بازار جهانی این صنعت شناخته شده است. با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و مواد با کیفیت بالا، ما به تولید دستگاه های فوم بتن با عملکرد بالا و قابل اعتماد می پردازیم. هدف ما ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان است و در این راه، تلاش می کنیم تا با بهبود کیفیت و ارتقای فناوری، همیشه در صدر صنعت باشیم.

با توجه به تجربه و تخصص ما در صنعت فوم بتن، ما قادر به صادرات به کشور های حوضه خلیج فارس هستیم. همچنین، ما دارای اعتبار بین المللی هستیم و محصولات ما با استانداردهای بین المللی سازگاری دارند. به علاوه، ما به دنبال ارائه خدمات پس از فروش بهتر هستیم تا مشتریان خود را راضی نگه داریم و روابط بلند مدت با آنها برقرار کنیم.

ما به عنوان یک شرکت با تجربه در صنعت فوم بتن، به دنبال ارائه بهترین محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستیم. با تلاش برای بهبود روش های تولید و استفاده از مواد با کیفیت، ما قادر به ارائه محصولات با بیشترین بازدهی و کمترین هزینه هستیم. با خرید از ما، شما می توانید از قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات ما بهره مند شوید و به رضایت خود برسید.

ما با تلاش برای بهبود کیفیت و ارتقای فناوری، به مشتریان خود دستگاه های فوم بتن با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهیم. هدف ما ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان است.

ثبت درخواست