سبک سازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه گیلان، دکتر علی صدر ممتازی، دبیر علمی اولین کنفرانس فناوری‌های نوین بتن در اولین کنفرانس فناوری‌های نوین بتن که در تالار حکمت دانشگاه به همت جهاددانشگاهی استان گیلان برگزار شد، اظهار کرد: بتن همانند یک نوزاد است که از روز تولد تا پایان عمر خود مدام در حال تحول و تغییر است.
وی با تاکید بر اینکه تولید بتن خوب می تواند تا سال های زیادی بعنوان یک سازه بتنی مستحکم و مقاوم در جامعه اثرگذار باشد، افزود: در تولید بتن تنها مقاومت ملاک نیست، بلکه در تولید بتن سبک سازی اصل مهم و جدایی ناپذیر محسوب می شود.
دبیر علمی اولین کنفرانس فناوری‌های نوین بتن درخصوص برگزاری هشتمین دوره از مسابقات ملی بتن که توسط جهاد دانشگاهی واحد گیلان ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‌ ماه امسال اجرا شد، تصریح کرد: ما این دوره از مسابقات را در گرایش های بتن سبک سازه ای و غیر سازه ای و بتن سبز برگزار کردیم تا دانشجویان را آماده بتن سازی و بتن شناسی در آینده کنیم. همچنین خاطرنشان کردند تعداد قابل توجهی از اساتید به‌ نام کشور در این کنفرانس علمی حضور دارند که این موضوع نشان‌دهنده اهمیت بالای بتن و فناوری‌های نوین آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب اخیر

اسیاب AAC هبلکس

فوم بتن

دستگاه فوم بتن تکفاز بادی

boloksabok

فوم بتن و کاربردهای آن

fombeton

الیاف پلی پروپیلن یا الیاف PPچیست ؟

الیاف پلی پروپیلن یا الیاف PPچیست ؟

فوم بتن

فوم بتن