بتن سبک

مقاومت فوق العاده در مقابل آتش:

مقاومت فوم بتن در مقابل آتش فوق العاده می باشد. به طور مثال قطعه ای از نوع فوم بتن با وزن فضایی ۷۰۰ الی ۸۰۰ کیلوگرم در متر مکعب که حداقل ۸ سانتی متر ضخامت داشته باشد به راحتی تا ۱۲۷۰ درجه سانتیگراد دما را تحمل می کند و اصولا در وزن های پایین غیر قابل احتراق است.


 

مقاوم در برابر نفوذ رطوبت و آب:

سبکی وزن با مقاومت مطلوب فوم بتن با توجه به نوع کاربرد آن به طور کلی به لحاظ اقتصادی مخارج ساختمان را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. در نتیجه استفاده از آن وزن اسکلت و سقف کاهش یافته است و باعث کاهش مخارج فونداسیون و پی ساختمان می گردد که با توجه به خواص فوق، با سبک تر بودن ساختمان نیروی زلزله خسارات کمتری را در صورت وقوع متوجه آن می سازد.


وزن سبک و عامل اقتصادی:

نظر به اینکه فوم در بتن در قشرهای سطحی دارای تخلخل فراوان می باشد در نتیجه شکاف های مویین و درزهای کمتری در سطح ایجاد می شود و اگر پوشش فوم بتن با ضخامت کافی مورد استفاده قرار گیرد در مقابل نفوذ باران و رطوبت مقاومت مطلوبی خواهد داشت.


 

حذف ماهیچه کشی:

دیگر نیازی به ماهیچه کشی و کروم بندی لوله ها نمی باشد.

.


بهترین عایق برای تاسیسات:

 

به علت وجود حبابهای ریز، این محصول می تواند عایق لوله هایی که از کف رد شده اند باشد و نیازی به ماهیچه کشی و کروم بندی لوله ها ندارد و آنها را ایزوله می نماید.


 

جلوگیری از شکستن لوله ها: 

حمل پوکه و رفت و آمد کارگران در طبقات احتمال خسارت به لوله کشی های کف ساختمان را دارد. ولی در فوم بتن چون فوم با پمپ به طبقات ارسال می شود نیاز به هیچگونه رفت و آمد نمی باشد.


سرعت اجرای بالا:

این شرکت با در اختیار داشت ۱۲ اکیپ اجرایی در سراسر کشور یکی از بزرگترین مجریان این محصول می باشد هر دستگاه پرتابل فوم بتن در یک شیفت کادری قادر به اجرای ۵۰ الی ۷۰ متر مکعب کف سازی و شیب بندی هست که این رقم بالغ بر ۶۰۰ متر مربع با ضخامت ۱۰ سانتیمتر در یک شیفت کاری در یک روز می باشد. که در صورت نیاز به سرعت بیشتر می توان از چندین دستگاه در یک پروژه استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب اخیر

اسیاب AAC هبلکس

فوم بتن

دستگاه فوم بتن تکفاز بادی

boloksabok

فوم بتن و کاربردهای آن

fombeton

الیاف پلی پروپیلن یا الیاف PPچیست ؟

الیاف پلی پروپیلن یا الیاف PPچیست ؟

فوم بتن

فوم بتن