پرسش و پاسخ اجرای فوم بتن

  • با سلام خدمت  همکاران محترم،

    اجرای فوم بتن انجام دادم که اکثرقسمتهای اجرا شده فوم بتن از کف اصلی سازه جدا شده و ترک های خیلی شدید برداشته است به طوری که با پا روی قسمت های بلند شده میکوبم اطراف فوم بتن ترک ریز میخوره میشینه سر جای خودش.

  • کف کار تمیز بوده آب پاشی هم انجام شده،۳ سال هم هست از همین فوم استفاده میکنم. ترکیباتم هم برای میکسر ۱/۵ متر مکعب ۷ کیسه سیمان ۲۰۰ لیتر آب و ۳ لیترفوم شیمیایی در ۲۲۰ لیتر آب. خواهش میکنم دوستان اگه اطلاعاتی دارن به من بگن. اگه راهکاری هم برای این مشکل هست اطلاع بدین. ممنون از همگی.

     

 

با سلام خدمت دوست عزیز، با توجه به اتفاقی که برای پروژه شما افتاده (در صورتی که تمامی متریال و پارامتر های مورد استفاده در طول پروسه تولید فوم بتن با قبل تغییری نکرده باشد) اعتقاد بنده علت این پیامد ایجاد هر گونه تغییر در کیفییت فوم وارد شده به میکسر شما میباشد زیرا علاوه بر درصد ترکیب آب و فوم و کیفییت فوم خریداری شده، پارامتر هایی از جمله تغییرات در میزان ترکیب هوا و آب در پشت لنسر و همچنین به وجود آمدن مشکل در خود لنسر باعث وقوع چنین تغییرات ناگهانی در کیفیت فوم نهایی و به التبع محصول نهایی خواهد شد. لذا پیشنهاد میشود قبل از انجام هر گونه تغییر در فرمولاسیون ترکیب و شرایط فعلی قسمتهای مختلف دستگاه اقدام به ۲ آزمایش ذیل در فوم خروجی دستگاه خود نمایید.
۱) یک لیتر از فوم خروجی از لنسر را توسط یک ظرف مندرج استاندارد پیمانه و سپس وزن نمایید.
۲) چگالی نهایی محصول تولیدی را حتما مورد بررسی قرر دهید.
۳) جهت آزمایش دقیق تر میزان فوم وارد شده در میکسر را برحسب لیتر با دستگاه دیگر همکاران مقایسه فرمایید.
پیروز و سربلند باشید

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب اخیر

اسیاب AAC هبلکس

فوم بتن

دستگاه فوم بتن تکفاز بادی

boloksabok

فوم بتن و کاربردهای آن

fombeton

الیاف پلی پروپیلن یا الیاف PPچیست ؟

الیاف پلی پروپیلن یا الیاف PPچیست ؟

فوم بتن

فوم بتن