فوم بتن

دستگاه فوم بتن کانتینیوز

از آنجا که فوم بتن تولید شده توسط دستگاه فوم بتن تکفاز ، هزینه های کمتری نسبت به دستگاه های فوم بتن سه فاز دارد لذا مجریان فوم بتن  دستگاه فوم بتن تکفاز استقبال بیشتری نشان داده اند .

آریافوم بتن در سال ۱۳۹۲ و در راستای برآورده ساختن نیاز آن دسته از پیمانکاران و انبوه سازانی که نیازمند دستگاه فوم بتن مداوم باقیمت مناسب و با کیفیت بالا می باشند،

 

 

شرح مختصر ازدستگاه فوم بتن مداوم 

این دستگاه فوم بتن به دلیل دارا بودن قابلیت های منحصر به فرد خود به سرعت به یکی از محبوب ترین ماشین آلات تولید بتن سبک در ایران تبدیل گردید . ویژگی هایی از قبیل : قیمت استثنایی باتوجه به سرعت تولید بالا ، امکان جابجایی فوق العاده آسان توسط وانت پیکان ، و همچنین نیاز به حداقل نیروی کارگری و …

شاید بتوان برجسته ترین قابلیت این دستگاه فوم بتن کانتینیوز را تولید بی وقفه و پیوسته بتن فوم با مصرف بسیار پایین فوم و بصورت کاملا یکنواخت و بدون اتلاف وقت به کمک ۳نیروی کارگری عنوان نمود .

همچنین تغییرات وزنی و ابعادی این ماشین و طراحی صنعتی منحصر به فرد آن ، این دستگاه فوم بتن را به مناسب ترین دستگاه فوم بتن برای اجرای پروژه های شهری  که احتیاج به ظرفیت بالا دارند با دسترسی های سخت و همچنین پروژه های بلند مرتبه نموده است به نحوی که شما به راحتی قادر خواهید بود با انتقال ماشین به نزدیکترین محل اجرای بتن فوم ، بسیاری از هزینه های تولید و اجرای فوم بتن را کاهش دهید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی دستگاه فوم بتن مداوم و قیمت لطفا از قسمت لیست قیمت اقدام نموده و یا با ما تماس بگیرید .

 

کانال تلگرام   t.me/ariafoambeton

صحابی ۰۹۱۵۵۰۰۲۳۵۰
تلفن: ۳۶۵۸۶۸۱۶-۰۵۱ چهار خط

ایمیل: ariyafoambeton@gmail.com“>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب اخیر

اسیاب AAC هبلکس

فوم بتن

دستگاه فوم بتن تکفاز بادی

boloksabok

فوم بتن و کاربردهای آن

fombeton

الیاف پلی پروپیلن یا الیاف PPچیست ؟

الیاف پلی پروپیلن یا الیاف PPچیست ؟

فوم بتن

فوم بتن